قوانین کلی رزرو هتل خارجی

1- کلیه اطلاعات ورودی توسط مسافر از جمله نام و نام خانوادگی، تاریخ تولد، جنسیت و شماره پاسپورت به صورت صحیح و دقیق وارد شود.

2-چنانچه عدم انجام سفر به دلیل لغو پرواز از سوی شرکت هواپیمایی باشد مسئولیت خسارات مربوط به کنسلی هتل و تاخیر و یا تعجیل به عهده مسافرین محترم است.

3- ساعت تخلیه اتاق های هتل بر اساس قوانین مندرج در واچر هتل بوده و مسافران محترم در آن ساعت ها ملزم به دریافت و یا ترک اتاق ها می باشند.

نکته : در صورت تحویل اتاق دیرتر از موعد مقرر توسط هتل ، هیچ مبلغی به مسافر عودت داده نخواهد شد .

 4- با توجه به تنوع اتاق موجود در هتل ها ، در اتاق های سه تخته (Triple) وجود سه تخت استاندارد یا دو تخت همراه با یک تخت اضافه و نیز سایز اتاق ، کاملا بستگی به شرایط موجود در زمان پذیرش مسافر (Subject to availability ) اتاق ها دارد .

5-هزینه ابطال رزرواسیون هتل یا عدم استفاده از آن بستگی به قوانین هتل ( که در سایت جاباما در بخش قوانین هتل در مقابل هر اتاق ذکر شده است) بستگی دارد:

برخی هتلها از لحظه خرید غیر قابل استرداد می باشند ;

برخی هتلها از تاریخ خاصی بعد از خرید غیر قابل استرداد می باشند ;

و برخی در صورت عدم استفاده ، هزینه یک شب اقامت کسر و مابقی مسترد می شود ;

با توجه به اینکه کلیه شرایط فوق در سایت جاباما قید شده لذا در صورت درخواست ابطال رزرو، بر اساس قوانین بیان شده مسافرین گرامی اقدام به کنسلی می نمایند.

6- چنانچه مسافر ممنوع الخروج بوده و یا در برخی مقاصد در بدو ورود مسافر به فرودگاه کشور مقصد ، گذرنامه وی توسط مقامات ذیربط اخذ و نگهداری و هنگام مراجعت به فرودگاه به مسافر برگشت داده شود ، هیچگونه مسئولیتی در این خصوص متوجه سایت جاباما نخواهد بود.

 7- در صورت عدم صدور ویزا از طرف کشور مقصد ، قوانین کنسلی هتل از سمت مسافر دقیقا مشابه قوانین کنسلی ذکر شده بوده و جاباما قوانین ویژه ای برای مسافر در نظر ندارد.

8-در صورتیکه مسافر بدون اطلاع قبلی از انجام سفر خودداری ورزد ،کلیه هزینه های مربوط دریافتی جهت رزرو هتل همانند قوانین کنسلی محاسبه می گردد. 

9-رعایت اخلاقیات در طول سفر از سوی مسافر و همچنین رعایت کلیه مقررات کشور مقصد می تواند نشان دهنده فرهنگ غنی ایرانی باشد. لذا عواقب ارتکاب هر گونه تخلف و تبعات داشتن داروهایی یا مواردی که احیاناً در کشور مقصد غیر مجاز بوده ، بر عهده مسافر خواهد بود.

10- درصورتیکه مسافرت به صورت گروهی و خانوادگی باشد، اگر صدور ویزا و یا بلیط هر یک از مسافران مرفوض یا با تأخیر دریافت شود بقیه مسافران ملزم به استفاده از خدمات درخواستی، و در صورت عدم استفاده می بایست کلیه هزینه های مربوط به ابطال هتل توسط مسافر پرداخت شود.

11- حفظ اموال و مدارک شخصی در طول سفر و اقامت در هتل کشور مقصد به عهده مسافر بوده و در صورت مفقود شدن و یا صدمه وارد شدن به اموال، جاباما مسئولیتی ندارد.

12-  در خصوص عدم ارائه هر گونه خدمات از سوی هتل از جمله ترانسفر رایگان، هتل مربوطه پاسخگو خواهد بود.

13- پرداخت عوارض خروج از کشور بر عهده مسافر می باشد .

14- پرداخت سایر عوارضی که کشور مقصد تحت عنوان مالیات از توریست اخذ میکند به عهده مسافر می باشد .

15- کنترل تاریخ اعتبار گذرنامه مسافر و شرایط سنی همراهان و صحت اطلاعات ورودی بر عهده مسافر می باشد.

16- در موارد بسیار نادر ممکن است در هنگام ورود، هتل اعلام نماید که نمی تواند اتاق را به مشتری تحویل دهد، در این مورد جاباما یا اتاق دیگری در همان هتل به مسافر خواهد داد و یا هتل بهتری جایگزین خواهد کرد.

17- اطلاعات مندرج در وب سایت جاباما اعم از موقعیت، امکانات و سرویس های اتاق ها مستقیما از هتل ها اخذ گردیده است، در صورت هر گونه ابهام در خصوص موارد فوق پیش از رزرو حتما با جاباما تماس بگیرید تا از سرویس های مذکور اطمینان حاصل نمایید، در غیر اینصورت جاباما مسوولیتی در قبال موقعیت هتل و سرویس های آن نخواهد داشت.

 

پیش از خرید 

۱- اطلاعات مربوط به هتل‌ها، توسط هتل‌ تولید می‌شود. این اطلاعات شامل ستاره، قیمت‌، موجودی اتاق ها، قوانین کنسلی، ظرفیت اتاق ها است و مسئولیت صحت آن، بر عهده‌ی هتل است.

۲- قیمتی که در بخش ورود به درگاه پرداخت بانک در سایت جاباما نمایش داده می‌شوند، مبلغی است که خریدار برای کل مدت اقامت و برای کل اتاق های درخواستی می‌پردازد.

۳- شماره اتاق، طبقه و مواردی از این دست، هنگام ورود بر اساس موجودی هتل و در لحظه تخصیص داده می‌شود؛ مسافران می توانند موضوعات و مطالب مد نظر را در بخش توضیحات یادداشت نمایند تا در صورت امکان و موافقت هتل، جاباما سرویس مورد نظر را حد المقدور برای مسافر فراهم آورد.

۴- این رزرو فقط در برگیرنده‌ی اقامت در هتل و مواردی است که در واچر ذکر شده باشد و همه هتل ها شامل امکاناتی چون حمل و نقل، پارکینگ و خوراکی و نوشیدنی، سونا، جکوزی، استخر، اینترنت و ... نمی باشند. مسافران محترم به هنگام رزرو هتل به مشخصات و خدمات هتل دقت کافی را انجام دهند تا هتلی متناسب با خدمات درخواستی بیایند.

5- با رزرو اتاق از هتل، خریدار با شرایط کنسلی آن اتاق موافقت می‌کند. هزینه‌ کنسلی بسته به زمان رزرو و نوع هتل و اتاق متفاوت است؛ پیش از خرید، شرایط کنسلی هر اتاق را با دقت مطالعه کنید. این قوانین در صفحات اطلاعات هتل، تکمیل خرید و همچنین واچر که پس از خرید ارسال می‌شود، قابل مشاهده هستند.

6-زمان ورود/خروج مسافر به/از هتل، در صفحات اطلاعات هتل، تکمیل خرید و ایمیل واچر که پس از خرید ارسال می‌شود، قابل مشاهده‌اند. مسافران طبق همان زمان‌بندی برنامه‌ریزی کرده تا ملزم به پرداخت هزینه مضاعف در راستای تعجیل در ورود و تاخیر در خروج نشوند.

7- در بعضی مقاصد ممکن است قیمت هتل‌ها، برای مسافرانی که پاسپورت یا ملیت غیرایرانی دارند، کمی متفاوت باشد. مسافرانی که پاسپورت غیرایرانی دارند، برای اطلاع از تفاوت قیمت‌ها، می‌توانند با تیم پشتیبانی جاباما تماس حاصل فرمایند.

 

هنگام خرید

سایت جاباما به ازای صدور قطعی واچر و رزرو قطعی از سمت هتل مبلغ مورد نظر را از حساب کاربر کسر می نماید. حال اگر پرداخت ، به هر دلیلی از درگاه پرداخت موفقیت آمیز نباشد، هزینه‌ی کسر شده از حساب کاربر، طبق قوانین بانکی حداکثر در طول زمان چند ساعت به حساب خریدار بازگشت داده خواهد شد. این کار مستقیما توسط بانک انجام شده و در صورتیکه پس از خرید موفق به دریافت واچر شود هیچ گونه مبلغی به حساب کاربر عودت داده نخواهد شد.

 

پس از خرید 

۱- بعد از پرداخت مبلغ رزرو، صورت‌حساب و واچر قطعی اقامت هتل در منوی "رزروهای من > هتل خارجی" موجود است.

۲- جاباما تعهد می‌کند که بعد از انجام رزرو و صدور واچر، اتاق های درخواستی طبق تاریخ درج شده در واچر رزرو قطعی شده باشند.

۳- هزینه امکانات یا خدمات جانبی هتل، شامل این رزرو نیستند. همچنین در برخی مقاصد ممکن است مالیات شهری یا مالیات مسافری به‌صورت جداگانه، در محل و به صورت نقدی دریافت شود. در صورتی که برای موارد ذکر شده در واچر، درخواست پرداخت هزینه‌ از مسافر شد، خریدار می‌تواند برای حل مشکل با تیم پشتیبانی جاباما تماس حاصل فرماید.

 

شرایط کنسلی 

۱- برای کنسل کردن رزرو، خریدار می‌تواند از طریق مطالعه کنسلی که در واچر وجود دارد ، از طریق منوی "رزروهای من > هتل خارجی" به کنسل کردن رزرو اقدام نماید.

۲- مبلغ قابل استرداد پس از کنسلی، طبق شرایطی که خریدار پیش از رزرو با آن موافقت کرده است، محاسبه شده و از طریق شماره‌ی حسابی که پیش از رزرو توسط خریدار اعلام شده به حساب کاربری مسافر بازگشت داده می شود. بازپرداخت مبلغ قابل استرداد، حداکثر ظرف 24 ساعت انجام خواهد شد.